Oferta

Oprogramowanie Sage / Podpis elektroniczny

Kliencie, określ obszar w którym chciałbyś z Nami współpracować:


1. Wdrożenie rozwiązania z rodziny Symfonia

Małym firmom w których jedna osoba odpowiada za prowadzenie działalności i administrowanie księgami, proponujemy wykorzystanie produktów z linii Symfonia Start.

Średnim firmom zdobywającym lub umacniającym wypracowaną już pozycję rynkową, proponujemy rozwiązania ułatwiające zarządzanie - program System Symfonia. Precyzja zastosowanych narzędzi umożliwia analizę i planowanie zarówno na poziomie ogólnym, jak i szczegółowym.

Dużym firmom posiadającym rozbudowane procedury i złożone procesy biznesowe proponujemy System Zarządzania Forte - zaawansowane narzędzie klasy ERP. System wspiera zarządzanie skomplikowanymi procesami oraz przyczynia się do wzrostu efektywności i optymalizacji kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Dla firm posiadających już system wspomagający zarządzanie firmą (także ten niepochodzący z rodziny Sage) proponujemy rozbudowę o aplikację zarządzającą relacjami z klientem oraz nadzorującą proces handlowy - ACT! by Sage. Dobre, ugruntowane relacje z klientami oraz planowanie sprzedaży to kluczowe elementy skutecznego prowadzenia biznesu.

Wychodząc naprzeciw wymogom współczesności oraz wymogom formalnym dzięki współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową S.A rozszerzyliśmy swoją działalność o Podpis elektroniczny (certyfikat klucza publicznego).


2. Rozbudowa posiadanego rozwiązania z rodziny Symfonia.

Posiadając już sprawdzone, stabilne rozwiązanie biznesowe możemy zaoferować jego rozbudowę o dodatkowe licencje, aktualizacje do najnowszych wersji czy dodatkowe funkcjonalności udostępniane przez producenta.

Na bazie zrealizowanych projektów wypracowaliśmy szereg rozwiązań wdrożeniowych automatyzujących wykonywane procesy. Opis wybranych rozwiązań zamieszczamy w rozdziale Rozwiązania wdrożeniowe.

Tworzymy rozszerzenia aplikacji Systemu Symfonia zwiększające jego funkcjonalność oraz integrujemy z zewnętrznymi aplikacjami (np. sklep internetowy, system obiegu dokumentów).


3. Usługi wsparcia rozwiązania z rodziny Symfonia

Oferujemy kompleksowe wsparcie serwisowe zapewniając Klientowi poczucie bezpieczeństwa oraz eliminowanie do minimum sytuacji krytycznych. Więcej informacji na zamieszczamy w rozdziale Usługi wsparcia.

Partnerzy:

Pomoc zdalna:

TeamViewer umożliwia zdalną pomoc! Pomoc zdalna

Wszelkie prawa zastrzeżone
Copyrights © 2009 Konsultant

Projekt i realizacja: ciesielski-webdesign.pl